Yaz Okuma Şenliği Sonucum

Evet, ilk defa katıldığım okuma şenliğinin süresi bitti. İlk yarıda müthiş bir performans gösteren ben ikinci yarıda da o müthişliği aratmadım :)
Sanırım yaz tatilinde olmamız ve benim de aşırı yorucu bir sınav döneminden çıkmış olmam nedeniyle şenliğe de, genel olarak kitap okumaya da olan ilgimi kaybettim. Bu nedenle de okulların başlamasıyla tekrar eski temposuna dönebileceğini hayal eden ben bir sonraki şenliğe de katılmaya karar verdim :)

Gelelim ilham verici puanıma:
16.Kategori  (10 puan): Polisiye/ gerilim/ korku türünde bir kitap.
Medyum ( Stephen King ) - Altın Kitaplar / 383 sf.
17.Kategori ( 10 puan ) : İlk baskısını 2013'te veya daha sonra yapmış bir kitap.
Çürük ve Harabe (Jonathan Maberry )- Parodi yayınları / 473 sf.
21. Kategori : İsminde aynı kelimenin geçtiği üç kitap.
Hayvan Çiftliği  (George Orwell )- Can yayınları / 160 sf.

Yani toplamda 3 (!) kitap okumuştum, toplam sayfa sayısı 1017 olmuş.
3×10=30
1016 / 10 puan geldi.
Toplam 40 puan oldu :(

Artık ne diyebilirim, umarım bir sonraki şenlikte eskisi gibi daha fazla kitap okuyabilirim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar