Güz okuma şenliği sonucum ve 2015 raporum

İşte bu şenlikteki sonucum:
  • Amerikan Tanrıları ( Neil Gaiman) / İthaki Yayınları - 612 sf.
  • Martı Jonathan Livingston (Richard Bach) / Epsilon Yayınları - 152 sf.
  • Yapabilirsin (Müjdat Gezen) / Elma Yayınevi - 144 sf.
  • Dönüşüm (Franz Kafka) / Can Yayınları - 104 sf.   
  • Ustam ve Ben (Elif Şafak) / Doğan Kitap - 480 sf. 
toplam 5 kitap - 50 puan
toplam 1492 sayfa - 14 puan

Toplamda 64 puanla tamamlamış oluyorum bu şenliği de. Kabul ediyorum durumum hiç iyi değil, fakat en azından elimden geleni yaptım :) Şenliklerde çok okuyamamış olsam da 2015 yılında şimdiye kadar 27 kitap okumuşum. Bu da benim kendimce rekorum diyebilirim :) 2016 için hedefim ise 50 kitap. Bakalım önümüzdeki yıl hedefime ne kadar yaklaşacağım... 

Yorumlar

Popüler Yayınlar