Okuma Maratonu #2 - 20 Ocak / 12 Şubat 2017 *Kitap Sayfaları*

Herkese merhaba :)
Gün geçmiyor ki yeni bir etkinliğe katılmayayım :) Ama bu seferki birazcık farklı. Geçtiğimiz Eylül ayında Kitap Sayfaları blogunun sahibi sevgili Fatma Başar çok güzel bir maraton başlatmıştı, fakat elimde çok fazla yarım kitabım olduğu için katılamamıştım. Ama katılmayı çok istediğim için de bir sonrakini sabırsızlıkla bekliyordum. Şimdi 2. Okuma Maratonu'nun düzenleneceği o tarih geldi ve artık listeleri hazırlamak kaldı :)



İlk maraton deneyimim olacağı için açıkçası kendime çok güvenemesem de yine de burada amaç sınırları zorlamak ve olabildiğince kitaplarla dolu bir dönem geçirebilmek olduğu için hedefi yüksek tutmaya karar verdim :) Bakalım, süreç sonunda ne kadar okuyabildiğimi göreceğiz :)
Sözü daha fazla uzatmadan listeme geçiyorum, bu arada etkinlikle ilgili ayrıntılı bilgi için sizleri buraya yönlendiriyorum :):)

  1. 1Q84 - Haruki Murakami
  2. Bir Kalbin Ölümü / Mürebbiye - Stefan Zweig
  3. Babamı Beklerken - Clare Vanderpool
  4. Lexicon - Max Barry
  5. Çatıdaki Pencere - Jose Saramago
  6. Bir de Baktım Yoksun - Yekta Kopan
  7. İntihar Kulübü - Robert Luis Stevenson
  8. Dune - Frank Herbert
  9. Uzakta - Mine Soysal
  10. Berzem - Erkan Göksu
  11. Od - İskender Pala
Yine 24 gün için fazlasıyla hayalperest bir liste oluşturdum ama olsun :) Bu kitaplar -biri hariç- elimde olan fakat bir türlü okumaya fırsat bulamadığım kitaplar; tam da yarıyıl tatilinde ve evdeyken bu kitapları bitirmek için daha iyi bir zamanlama olamazdı diye düşünüyorum :)
Maraton yarın başlıyor; arada bir kaç defa durum raporu da yazmaya çalışacağım bakalım :)
Şimdilik bir sonraki yayına kadar kendinize iyi bakın :):)

Yorumlar

  1. Liste harika olmuş. Okumadığım henüz tanışma fırsatım olmayan yazarlar var. Umarım sen de severek okursun. Maraton bakalım nasıl geçecek. Konuşuruz yine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Söylemeyi unuttum bu arada, ben de senin listeni çok beğenmiştim aslında :) Bakalım maraton nasıl olucak? Aynen, haberleşiriz :):) Sevgilerimle :):)

      Sil
  2. Babamı beklerken çok güzel kitap. Kokay gelsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hiç Babamı Beklerken i okuyan biri denk gelmemişti, açıkçası biraz tereddütteydim o kitap hakkında ama şu an çok sevindim senden güzel olduğunu öğrenince :) Çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle :):)

      Sil
  3. Hadi bakalım kolaylıklar olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bir önceki şenliğe katılmış ama zamanlamadan dolayı pek okuyamamıştım. Umarım sen hedeflediğin okumayı gerçekleştirirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda benim de biraz tereddütüm var aslında :D Ama elimden geleni yapacağım bakalım, umarım hedefime ulaşabilirim :) Yorum için çok teşekkürler :) Sevgilerimle :)

      Sil

Yorum Gönder

Ne düşünüyorsun, benimle de paylaş :)

Popüler Yayınlar