BZRK ve Michael Grant üzerine daha fazla..

Merhaba!

Yine uzun aralar versem de devamlılığı sağlamaya çalışıyorum elimden geldiğince :) Hayat beni öyle bir sürüklüyor ki peşinden, durdurabilene aşkolsun. Kitaplar okunuyor, kitaplar bitmiyor; ama yenileri daima ekleniyor listeye... İtiraf etmeliyim ki işin ucunu biraz kaçırdım; artık aynı anda farklı okumalar yapmaya çalışırken 7-8 tane kitabı bir arada götürüyorum genelde, tabi böylelikle liste hep uzuyor. Peki bu kadar sıkışıklığın arasında beni hangi rüzgar buralara geri getirdi? Elbette ki yazmayı çok özlediğimi fark etmem de etkili, fakat daha güzel bir haber vermek istiyorum aslında :)


kitaptadinda.blogspot.com - BZRK

Yıl 2015. O zaman bile 2-3 yıl önce okudum diye bahsetmişsem artık üstünden ne kadar zaman geçtiğini -ve hala nasıl ümidimi kaybetmediğimi- siz tahmin edin :) Geçtiğimiz haftalarda, tamamen tesadüfen -sadece 10 dakika göz atıp çıkayım hemen diyerek- girdiğim kitapçıda yeni çıkanlar kısmında ne göreyim! BZRK serisinin 2. kitabı çıkmış! Basılmış. Ciddi ciddi bu kadar yıl sonra basmışlar... ve tam karşımda! 'Benim dünyadan haberim yok!' diyerek heyecanla inceledim ve daha taptaze bir aylık baskı olduğunu görünce bir nebze içim rahatladı tabi :)
Eski yazılarımdan okuduklarınız varsa muhakkak fark etmişsinizdir ki Michael Grant' ın kitap okuma geçmişimde ve genel olarak sevdiğim yazarlar arasında çok çok ayrı bir yeri vardır. Sadece yoklar serisini bile 3-4 yıl bekleyerek -her yıl bir kitabın çıkmasını bekleyerek- bitirmiş bir insanım. BZRK ise o dönemde Michael Grant' ın başka bir serisinin basımına başlanması açısından çok önemli bir adımdı bana göre -ki devamı yıllarca gelmedi-. Son 3 yıldır kitap fuarlarına gittiğimde standlarda özellikle 'devamı basılacak mı?' diye soruşturduğum doğrudur :)
Geçen yıl ise 'Ön Cephe' adında -varlığından bile haberdar olmadığım- bir kitabı çıkmıştı Michael Grant' ın. Kitabı görünce nasıl heyecanlandığımı dün gibi hatırlıyorum :) Benim için tanıdığımdan bambaşka bir Michael Grant deneyimi olmuştu Ön Cephe. Ama önemli nokta şu ki Artemis' in yazarımızı unutmadığını görmek beni çok mutlu etmişti :)

kitaptadinda.blogspot.com - BZRK


Şimdi 2018 bitmek üzereyken, resmen yıllar öncesinden kalma bir hayalim -daha doğrusu dileğim- gerçek oldu diyebilirim :) Sonuç olarak; tabi ki bir kez daha Michael Grant' ı ve kitaplarını -şiddetle- tavsiye ediyorum demek isterim -belli oluyordur zaten :)
Tekrar tekrar seriyi devam ettirmeleri temennileriyle bitirmek istiyorum yazıyı. Sanırım en başa bir uyarı eklemeliydim 'Dikkat, yüksek oranda Michael Grant içerir!' diye :) Umarım sizin de böyle yüzünüze tebessüm getirebilen, sizi heyecanlandırabilen yazarlarınız vardır, sonuçta hepimiz biraz da hayata dayanmak için okuyor değil miyiz? :)
Bir sonraki yazının en yakın zamanda olması dileğiyle, kitaplarla ve sevgilerle :)

Yorumlar

  1. Ben de okumak istiyorum, bu kadar beklenen basımı. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okur ve beğenirsiniz :) Ben teşekkür ederim, sevgilerle :)

      Sil
  2. Michael Grant'a birilerinin senden bahsetmesi gerek :) Üç yıl bir kitabı beklemek... Demek ki gerçekten iyi bir yazar. Bu düzensizliğimin içinde nasıl yaparım bilmiyorum ama umarım bu yazarın bir kitabını da olsa okurum.
    Çok zamandır bırakmış, uzaklaşmıştım blogdan. Neyse ki artık geri döndüm, geçmişte yapılmış yorumlara bakarak kimler kimler vardı diye göz atıyorum. Neyse Selamımı verdim ve son olarak
    Gülücüklü Kal!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Talha, ne iyi yapmışsın dönerek :) Evet, ben de uzun sürelerdir yokum diyorum ama sen gerçekten yoktun, 'gülücüklü kal'larını özlemiştik :)
      Teşekkür ederim güzel yorumun için ve evet, umarım bir gün birileri gerçekten Michael Grant' a benden bahseder ya da biz tanışırız :D Kitaplarını zaten hep övüyorum ama yine de tekrar umarım okursun ve çok beğenirsin demek istiyorum.
      Bu arada, düzensizlik hep var ama hayatta bunlara rağmen var olabilmek gerek :) Sen de bol gülücüklü ve sevgilerle kal :)

      Sil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve beğendiğiniz için, sevgilerle :)

      Sil
  4. bu yazarı ben de çok seviyorum her ne kadar sadece bir kitabını okumuş oolsam da. yoklar serisinin 3 kitabı var elimde. indirimden almıştım. pahalı olmasa hepsini alıp okumak isterim art arda. neyse inşallah bir gün. ayrıca bu yazıdan sonra 9 ay geçmiş. daha çok bloga gel lütfen :)
    ben de sınav macerasını atlatınca daha aktif oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa hoş geldin bloguma, haklısın bir hayli vakit geçmiş, kısa zamanda yazılarla dönmek lazım:) Çok zorlu bir süreç seninki de, umarım istediğin gibi sonuçlanmıştır:) Michael Grant severler bulabilmek çok güzel, umarım seriyi bitirebilirsin kısa zamanda ve beğenirsin, zaten yoklar serisi başlı başına bir dünya :D Sonrasında da BZRK tavsiye ediyorum, umarım beğenirsin, sevgilerimle:)

      Sil

Yorum Gönder

Ne düşünüyorsun, benimle de paylaş :)

Popüler Yayınlar